Online meldingen
Online meldformulier (Signalen) in Utrecht, met nadruk op toegankelijkheid voor blinde en slechtziende gebruikers en bevestiging via e-mail.
Onderzoeken naar hoe mensen met een beperking digitale diensten ervaren.
8 onderzoeken
Online meldformulier (Signalen) in Utrecht, met nadruk op toegankelijkheid voor blinde en slechtziende gebruikers en bevestiging via e-mail.
Tweede deel van het onderzoek naar het invullen van een online klachtenformulier, gericht op de ervaring bij het invoeren van klacht en persoonsgegevens.
Gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid van een online contactformulier, inclusief ervaringen van specifieke doelgroepen.
Gebruikservaring van generieke onderdelen in de Mijn omgeving, zoals notificaties, berichten, taken en contactmomenten
Ervaringen van inwoners met de dark mode-optie en de invloed op gebruiksgemak en voorkeuren.
Gebruik van Noto Sans als lettertype en de leesbaarheid voor neurodiverse collega’s.
Ontwikkeling van een profielgedeelte in de Mijn omgeving, waar inwoners hun persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren.
Ervaringen en wensen van inwoners en experts bij het gebruik van de Profielservice in de Mijn omgeving.