Aanvraagproces van de gehandicaptenparkeerkaart
Proces van het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart, met aandacht voor communicatie en ondersteuning van ouderen met beperkte digitale vaardigheden.
Onderzoeken naar het ontwerp, gebruik en optimalisatie van digitale formulieren.
7 onderzoeken
Proces van het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart, met aandacht voor communicatie en ondersteuning van ouderen met beperkte digitale vaardigheden.
Online meldformulier (Signalen) in Utrecht, met nadruk op toegankelijkheid voor blinde en slechtziende gebruikers en bevestiging via e-mail.
Tweede deel van het onderzoek naar het invullen van een online klachtenformulier, gericht op de ervaring bij het invoeren van klacht en persoonsgegevens.
Gebruik van het vernieuwde klachtenformulier van de gemeente Utrecht, met aandacht voor taal en structuur. - utrecht - gebruikersonderzoek - klantenreis - klachtenformulier - openForms - U-lab
Gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid van een online contactformulier, inclusief ervaringen van specifieke doelgroepen.
Eerste versie van een digitale keuzehulp om ouders te begeleiden bij geldhulp voor sportactiviteiten, met aandacht voor begrijpelijkheid en toegankelijkheid.
Verbeterde versie van een digitale keuzehulp voor kinderondersteuning bij sport, gericht op helderheid, vertrouwen en gebruiksgemak op mobiel.