Aanvraagproces van de gehandicaptenparkeerkaart
Proces van het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart, met aandacht voor communicatie en ondersteuning van ouderen met beperkte digitale vaardigheden.
Onderzoeken naar online gedrag en keuzes, zoals motivatie, klikgedrag en conversie.
11 onderzoeken
Proces van het aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart, met aandacht voor communicatie en ondersteuning van ouderen met beperkte digitale vaardigheden.
Onderzoek naar hoe inwoners en ondernemers producten terugvinden en gebruiken binnen de Mijn omgeving, zowel op desktop als mobiel.
Rol van de Status component in de Mijn omgeving en hoe dit inwoners vertrouwen geeft in hun aanvraag.
Ervaringen van inwoners met de dark mode-optie en de invloed op gebruiksgemak en voorkeuren.
Gebruik van Google Translate op utrecht.nl als signaal dat teksten begrijpelijk op B1-niveau geschreven moeten zijn.
Informatiecampagne voor 18-jarigen, waarbij een verjaardagskaart is getest als middel om jongeren te bereiken met belangrijke regelzaken.
Navigatie en gebruiksgemak van het concept voor MijnVraagOverCorona.nl, met aandacht voor thema-indeling en vindbaarheid via Google.
Gebruiksgemak van het MVOC-prototype, met aandacht voor navigatie, filtergebruik en begrijpelijkheid van thema’s zoals ‘kwetsbare gezondheid’.
Eerste versie van een digitale keuzehulp om ouders te begeleiden bij geldhulp voor sportactiviteiten, met aandacht voor begrijpelijkheid en toegankelijkheid.
Verbeterde versie van een digitale keuzehulp voor kinderondersteuning bij sport, gericht op helderheid, vertrouwen en gebruiksgemak op mobiel.
Nieuwe navigatie van de Subsidiewijzer op RVO.nl, met aandacht voor vindbaarheid van regelingen, filtergebruik en gebruiksgemak.