Gebruikersonderzoek Publicatievoorziening Wet open overheid
Gebruik van het nieuwe publicatieportaal voor Woo-documenten in Tilburg, met aandacht voor gebruiksvriendelijkheid, herkenbaarheid en navigatie.
Onderzoeken naar persoonlijke digitale omgevingen waarin inwoners, ondernemers of medewerkers hun zaken regelen.
10 onderzoeken
Gebruik van het nieuwe publicatieportaal voor Woo-documenten in Tilburg, met aandacht voor gebruiksvriendelijkheid, herkenbaarheid en navigatie.
Gebruik van het vernieuwde klachtenformulier van de gemeente Utrecht, met aandacht voor taal en structuur. - utrecht - gebruikersonderzoek - klantenreis - klachtenformulier - openForms - U-lab
Gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid van een online contactformulier, inclusief ervaringen van specifieke doelgroepen.
Gebruikservaring van generieke onderdelen in de Mijn omgeving, zoals notificaties, berichten, taken en contactmomenten
Onderzoek naar hoe inwoners en ondernemers producten terugvinden en gebruiken binnen de Mijn omgeving, zowel op desktop als mobiel.
Onderzoek naar hoe inwoners documenten uploaden en de status volgen bij lopende aanvragen in de Mijn omgeving.
Rol van de Status component in de Mijn omgeving en hoe dit inwoners vertrouwen geeft in hun aanvraag.
Verwachtingen van inwoners en ondernemers van een Mijn omgeving, met nadruk op thema’s, taken en filters.
Ontwikkeling van een profielgedeelte in de Mijn omgeving, waar inwoners hun persoonlijke gegevens en voorkeuren beheren.
Ervaringen en wensen van inwoners en experts bij het gebruik van de Profielservice in de Mijn omgeving.