Vindbaarheid en gebruikersvriendelijkheid contactformulier gemeente Utrecht
Kunnen de inwoners met gemak en vertrouwen het contactformulier invullen?
Onderzoeken naar gebruik, gedrag en patronen op mobiele apparaten en kleine schermen.
8 onderzoeken
Kunnen de inwoners met gemak en vertrouwen het contactformulier invullen?
Gebruikservaring van generieke onderdelen in de Mijn omgeving, zoals notificaties, berichten, taken en contactmomenten
Onderzoek naar hoe inwoners en ondernemers producten terugvinden en gebruiken binnen de Mijn omgeving, zowel op desktop als mobiel.
Onderzoek naar mobiele menunavigatie in MijnOmgeving hamburger menu vs alternatieven voor betere toegankelijkheid
Onderzoek naar hoe inwoners documenten uploaden en de status volgen bij lopende aanvragen in de Mijn omgeving.
Rol van de Status component in de Mijn omgeving en hoe dit inwoners vertrouwen geeft in hun aanvraag.
Eerste versie van een digitale keuzehulp om ouders te begeleiden bij geldhulp voor sportactiviteiten, met aandacht voor begrijpelijkheid en toegankelijkheid.
Verbeterde versie van een digitale keuzehulp voor kinderondersteuning bij sport, gericht op helderheid, vertrouwen en gebruiksgemak op mobiel.